Nepoddávejte se myšlence, že jste tlustá, zkuste shodit pár kilogramů!

Ono je docela jednoduché všechno svádět na to, že přiberete i po vodě. Pokud den začínáte sladkou snídaní a pokračujete svačinkou ve formě majonézového salátu, nemůžete se divit, že kila jdou nahoru, i když zbytek dne jíte jak vrabec.
chůze s hůlkami

Když už se ale stalo, že najednou zjistíte, že vaše oblíbené kalhoty o pěkných pár centimetrů nedopnete a v tričku, ve kterém jste si připadala sexy a najednou se spíš podobáte panáčkovi Michelin, je nejvyšší čas, přestat skuhrat, že jste tlustá žena, ale začít s tím něco dělat.

Je nad slunce jasné, že vrhnout se do oddělení bezlepkové diety, je k ničemu. Zdravý člověk potřebuje jíst všechno. Věřte mi, že lidé nemocní celiakií by dali cokoli za to, aby mohli jíst to co dřív. Rozhodně by se dobrovolně nevzdali normálního pečiva, nebo řízku obaleného ve strouhance.
dvě možnosti

Důležité je jíst s mírou. A když se začnete konečně hýbat, kila půjdou dolů, ani nebudete vědět jak. Nezoufejte, že to nepůjde tak rychle, jak jste doufala. Dejte si reálný cíl. Žádné desetikilové ztráty do dvou měsíců.

Nemusíte se mořit v posilovně, kam byste stejně víckrát než jednou díky studu za svůj vzhled nešla, ale začněte tím, že budete chodit na procházky.

Nemusí to být jen po městě, protože určitě vašemu tělu prospěje, když se po nějaké době zastavíte a provedete pár cviků na protažení. A to opravdu nemusí každý vidět.

Jestli máte sedavé zaměstnání, snažte se chodit tam i zpátky pěšky. Jestli je to daleko a vy ještě cestou domů nakupujete, tak je jasné, že auto je vaším přítelem. Ale pro váhu je nepřítel číslo jedna.

Tlačením vozíku v supermarketu máte pocit, že chodíte dost, ale všimla jste si někdy, jak se odměňujete? Tu malou oplatku, tu nanuka, jindy se na vás z regálu usmívá láhev vína a k němu patří něco k zakousnutí. Tyhle hříšné myšlenky musíte zahnat. Chce to sílu, ale povede se vám to.

Doma si můžete v klidu zacvičit. Nemusíte si kupovat činky, ale stačí plastové láhve naplnit vodou a zvedat je. Ani gumu na cvičení nepotřebujete. Stačí obyčejný ručník, který poslouží, když ho zaháknete za chodidlo, konce držíte v rukou a pomalu zvedáte nohu. Za pár dní pravidelného cvičení poznáte rozdíl.

Jestli jste zvyklá vozit se výtahem, začněte chodit pěšky. Chápu, že do takového pátého patra je to náročné, ale co takhle ze začátku vyjet dvě patra a zbytek vyjít.

Někdo si namlouvá, že pravidelný pohyb má tím, že uklízí a dojde každý den pár metrů od domu do obchodu. A pak nadává, že s váhou stejně nic nehne.

Nesmíte se smířit s myšlenkou, že jste tlustá. Nepřemýšlejte nad tím, že to máte v genech, proto je zbytečné se namáhat. Nejde jenom o postavu, ale i o zdraví.

Pokud nejste úplně zdravá, zajděte si za odborníkem, který vám poradí, jaké cviky smíte provádět.

Uvidíte, že už při shození prvních pár kil se budete cítit lépe.

3.3
03